2019. január 24., csütörtök

Csemege uborka befőzőautomata

Hozzávalók: kg uborka 5-cm-es. Fűszerek: 720ml-es üvegbe. Olvassa el receptünket . Csemegeuborka tartósítószer nélkül recept képpel. Nálunk pár kattintással lehet saját blogod.

Pörkölt, savanyúság nélkül ? A változatos magyar konyha, elképzelhetetlen a savanyúságok ízvilága nélkül. Kisebb üvegekbe tömködtem, hogy levegő ne maradjon az uborkaszeletek között. A levével peremig töltöttem az üvegeket.


Befőzőautomata képei és a kiemelt ismertetés Innen A. Készítsen csemege uborka savanyúságot könnyen és egyszerűen, . Befőzési idő: perc, Celsius fokon.

A friss uborkákat alaposan megmossuk, és tiszta dörzsi szivaccsal átdörzsöljük, majd újra alaposan . Nagyon finom így eltéve csemegének az uborka, karfiol, paprika, zöld. Frissen betakarított uborkát megfelelő előkészítés (mosás, válogatás, szeletelés, töltés) után kellemes fűszerezésű lével ízesítjük. A terméket hőkezeléssel . Mehet is a csemege a kamrapolcra, télen csak melegítened kell. Konzervuborka termesztés - termelői vélemény vállízület kezelése osteochondrosis. Isteni csemege uborka recept és tartósítási útmutató.


Sokan nem gondolnák, de csemege uborkát házilag készíteni télire lehet, hogy könnyebb és gyorsabb, . Az egyik legkedveltebb. Reform módon én így készítem a befőzőautomata segítségével mentesen: Nagyobb mennyiség készítése esetén . Szeretem a csemegeuborkát , a kovászosat méginkább, de kipróbálnám más. A befőzőautomata , a megfelelő hőmérséklet és a dunszt . Egy finom kovászos uborka recept, aminek az elkészítése is egyszerű.


Miután elkészült hűtőbe tesszük, és jól lehűtjük. Hűtőben hetekig fogyasztható marad.

Tavaly annyira jól sikerült a savanyú uborka befőtt, hogy miután elfogyott, Peti nem volt hajlandó boltit venni! Meg persze én se. Fontos tudnivaló savanyúságok befőzése . Csemegekukorica télire, hosszú ideig eláll és nem is nehéz elkészíteni! Sós uborka tartósítószer nélkül, ez a recept egyszerűen tökéletes! Uborka fajtái, termesztésének bemutatása, különleges uborkák ismertetése.


Az ízletes csemege uborka Az uborka termesztése házikertekben Szabadföldi korai . Ezúttal kétféle uborkát raktam el télire. A csemegeuborka receptjét előzőleg már leírtam, abból most üveggel lett, emellett raktam el üveg . Fehér vagy piros káposzta. Gyerekként inkább a cukros-ecetes lében eltett csemege uborkát. Receptek Tagged With: almapektin, befőzőautomata , .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.